söndag 31 januari 2010

förrgår, igår & idag

före skoldansen, hadde jätte roligt med alla vänner, tack för kvällen.
på lördagen började dagen klockan sju, åkte till jägarexamen, sen ringer mamma och pappa å säger att jag ska va med på en match så dom hämtade mej tidigare, va med på matchen som slutade 4-3 t dom, förlorade i förlängningen, gjorde ett mål(Y)
aja efter de fick vi duscha i hallen, linn och jag fixade oss på ca30min, så jag såg förjävlig ut menmen... aja hadde iaf jätte roligt, hahhaha va lite små rödd för dom där "snygga" killarna, usch thihi... aja linn fattar iaf vad jag menar.
så idag har jag också haft jägarexamen, kom just hem, pontus kommer snart, ska prata med den lilla skiten och så, men ha de toppen och njut av studie dagen imorn
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar