fredag 5 februari 2010

fika med micha

skolan höll på till två, skulle sluta tre men a fick iaf sluta då, jag och micha cyklade ner till ica och köpte fika sen åkte vi till mimmis café eller va fan de heter nu, dom byter namn hela tiden så kan ju inte hålla koll på allt, men iaf så köpte vi oboy där, delade en massa ord mycke som behövde komma ut, alltid skönt att prata med den man litar på till tusen, satt väl där i ca en timme, försökte tvinga henne att färga håret men gick inte i början men sen jävlar åkte vi och köpte färgen, vart helt toppen bra som ni kan se på bilderna under (Y)
vart en helt otroligt mysig fredag, aja förutom att jag skulle göra 70 frågor från jägarexamen som jag inte gjorde när de va sisst då jag inte kunde komma.
älskar dig hjärtat
P&K

2 kommentarer:

  1. hihi jadu jag ångrar inte att du tvinga mig ;)
    älskar dig!

    SvaraRadera
  2. hahah de va juh de jag sa mupp, du vart hel snyggish fin :)

    SvaraRadera