tisdag 9 februari 2010

sjukgymnasten

kolla foton för att se vad jag har på mej och mitt fina armband jag gjorde idag!

dagen har vart okej, skulle kanske till stan och träffa max med micha men vart inte så för kom massa skit emellan, får se om jag åker dit på söndag själv eller med nån.
klockan tio fick jag lov att cykla till vårdsentralen, skulle till sjukgymnasten, han knäckte min nacke och rygg, ska dit om ett tag igen, usch låter så äckligt men man får ta de, har verkligen blivit skillnad sen jag var där sist.


kom just hem, gick med daniel, pratade en massa strunt, snällis..
tog lite och äta, har börjat kolla lite på engelskan ska fortsätta med jägarexamen saken snart. den där jävla engelskan har jag lust att köra upp nånstans på anne, nej men fattar inte ett jävla pisss!

ska fortsätta nu,
om ni har förslag på låtar säg gärna till så kan jag lägga till dom
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar